Kenapa aku jarang update?


As most of you knew lately I seldom update my blog if compared to last year and I think that the laziness to write in English has made up the reason for the long hiatus
Bahasa Melayu mode...
Aku jarang menulis mungkin kerana hilang idea ataupun perkara-perkara yang aku minati yang sebelum ini menjadi sumber atau bahan setiap penulisan mudah aku pun tidak aku utilize seperti dulu, mungkin mahu simpan info itu dalam diri.
Mungkin juga aku banyak menghabiskan masa di Facebook dan Formspring, rakan-rakan sudi-sudikanlah ikuti aku di Facebook aku, dan jika ada soalan sila tanya di Formspring aku, boleh?
Selepas ini aku akan cuba untuk kembali rajin menulis dan berkongsi dengan kamu apa sahaja yang aku rasakan menarik, mungkin lebih menggunakan bahasa ibunda aku sendiri.
p/s: aku mendapat jemputan untuk menjadi penulis undangan di sebuah laman blog baru, nantikan 

Comments

Popular posts from this blog

What banks that you prefer?