Disney's Prince Charming bersedia menjadi penghias kulit majalah GQ?!


You guys: "Really?!"

Tidak, sudah tentu tidak! Korang pikir watak-watak ini apa, Playboy? Hahaha


Nasib baik seorang pengguna Tumblr Petite Tiaras telah menggunakan kepakaran skill photoshop beliau untuk mengabadikan mimpi aku...erk..I mean your dream a reality, is it?!. Beliau betul-betul mengabadikan seluruh konsep watak-watak dalam francais Disney. Aladdin dalam Time Magazine, Hercules dalam majalah kegemaran aku, Men's Fitness. Cover yang paling buat aku tak tahan gelak sampai ROFL (Roll On the Floor) ialah Beast yang menghiasi cover National Geographic..betul-betul LOLed hard!

Isu baru majalah-majalah polular ini bukan sahaja eye-candy, malahan isu terbaru Men's Health, watak Mushu dalam Mulan telah merakamkan segala pencapaian dan kekangan beliau dalam hidup. Oh, bukan itu sahaja, in the next issue of Details, John Smith secara ekslusif memberi sedikit hint berkenaan `new found land'.

Selepas meneliti semua karya beliau, memang menarik dan agak kelakar untuk tatapan korang. Jika itu tidak cukup, Petite Tiaras juga telah menyediakan galeri khas untuk puteri-puteri Disney dalam kulit majalah Women's beberapa bulan yang lepas. InsyaAllah aku akan share lagi dalam post akan datang.

Aku rasa, jika beliau tidak bekerja dengan Disney pun, mereka tentu akan berlumba-lumba untuk mencari beliau sebab hey..this stuff is marketing gold!. This is genious. Make sure, to check out full galleries below















Comments

Popular posts from this blog

What banks that you prefer?